الاثنين، يناير 14، 2008

حدث فى نت كافيه

مساء الخير ! ممكن جهاز فاضى
اتفضل
قعدت وفتحت الجهاز ومن بعده البلوج وقعدت اتصفح من هنا لهناك
عندما دخل شاب لا تفهم من هيئته شيئا وجلس الى جهاز جنبى
الولا فتح مواقع جنسية وشغل فيديو وأنا طبعا مراقب الموقف
كان فيديو بورناوى من النوع التقيل
الواد فاتح بؤه مشدوها من هول ما يراه
صاحب السيبر نت قام يتمشى فى سيبره الطويل قام الواد عامل ميبنيمايز للفيديو
ظهر الديسك توب
صاحب السيبر رجع لكرسيه
الواد عمل ماكسمايز للفيديو
وفتح اتنين تانيين على ما يحملو
يكون هو اتفرج على البورنو الفزيع اللى قدامه
خلص الأولانى
وشغل التانى
صاحب السيبر معندوش برنامج للوقت على الجهاز اللى على مكتبه معرفش ليه
أصل السيبر لسه جديد زى ماهو باين
كان حاطط ورقه عليها الساعة وقت الجهاز ما نفتح
أتاريه كان بيمر عشان يتأكد إن الهوا مطيرهاش أو اتزحلقت
تبقى مشكله والجنيه ونص يرحوا فى الفاضى
صاحب السيبر قال يمر على سيبره وهو حاطط ايده ورا ضهره
بيفكرك بالشاويش عطية فى فلم
إسماعيل ياسين فى البحرية
صاحب السيبر طب على الواد المتدهول فى الفيديوهات
لأنه مالمحش الورقة الصغننة اللى هو حاططها جنب الجهاز
الراجل خاف على الجنيه ونص
قرب من الواد
الواد من حظه كان لسه الفيديو الأخرانى مفتحش وكان عامل مينيمايز للأتنين التانيين
وكان لسه هايفتح
صاحب السيبر سأله على الورقة
قاله معرفش
قاله قوم كدا
الواد قام
صاحب السيبر لقى الورقة تحت الكى بورد
قاله خللى بالك منها
قاله طيب
الواد خد نفس جامد وبصلى
وكأنه بيقولى
تتفرج؟؟؟
بصيتله ورجعت للبلوج
صاحب السيبر قام يمر تانى
الواد جمد قلبه وفضل فاتح
قال بفلوسه
صاحب السيبر شاف لقطه من الفيديو
ياللهول
الوساخة
النجاسة
قلة الأدب
شغل الحوارى
الراجل انقض على الفتى المسكين
كجلمود صخر حطه السيل من عل
وقاله قوم اقف
شغل الحوارى دا مش عندى
ايه اللى انت حاطه دا
المكان دا محترم
هات جنيه ونص
وماتجيش هنا تانى
الواد دفع الجنيه ونص
ومشى
صاحب السيبر ميل عليا وقاللى
يا أستاذ مش كنت تقول؟!
قلتله :أقول إيه؟
قاللى خلاص خلاص
الراجل كان بيراهن على اخلاقى ؟

هناك 13 تعليقًا:

Unknown يقول...

طيب معلش سؤال بس


انت مش تقول؟؟؟


ولا عادى يعنى؟؟

allfollowsome يقول...

ههههههههههههه

خد بالك من صاحب السيبر بعد كده علشان هيراقبك انت

^ H@fSS@^ يقول...

انت لو كنت بلغت صاحب السايبر كنت زعلت منك
اه اصل الفتنة اشد من القتل
و احنا مسلمين و المفروض بنحامي على بعضنا و منخليش حاجة تفرقنا

DantY ElMasrY يقول...

طيب ايه رأيكو لو كنت بلغت صاحب السيبر وقاللى مش مشكله ؟؟؟؟؟؟؟؟
مش يمكن خوفه ان الزبون يطفش يخليه يصهين ؟
ويمكن هو الحكاية عادية عنده !!!!!!!!!!
بس أنا تعاطفت مع الواد
شكرا ليكو انتو التلاته

ذو النون المصري يقول...

طبعا لازم يسالك الاول و الا يعمل لنفسه احراج قدامك و لما لقاك مطنش قام هو كمان مطنش
اكيد لولا وجودك و احساسه بانك محترم مكانش منع الواد من عمل اللي هو عاوزه

DantY ElMasrY يقول...

لعيب يا نون

بنت القمر يقول...

دانتي
بص هو موقف صعب ومحرج
وانا لو مكانك عشان انا ست مستحيل ابص واسكت
لانه جاري ها يفتكر اني موافقه ضمنيا علي المسخرة
انا عندي نت الحمد لله في البيت ولكن احيانا بكون برة البيت لازم انقي سايبر كبير وواسع ونور وبابه قزاز مش نقفول عشان اللي داخل السيبر يكون مكشوف للي في الشارع وكمان يكون علي مستوي الرصيف ميكونش نازل بسلالم علي تحت زي البدروم والسايبرات بالشكل ده بتكون ملايانه بنات وستات وبتشتغل احسن واكتر وبتكون محترمه وزحمه
لكن الزخانيق والضلمه بيكون صاحب السايبر ضحي بالمبادئ والقيم عشان السايبر يعيش
بس لو منك مستحيا اسكت
ممكن اقول لصاحب السايبر وانا خايفه وامشي لان ممكن ولازم افترض جدلا ان صاحب السايبر شايف وموافق
اقوم انا اسم بدنه بكلمتين وامشي
لكن اقعد نو واااي

admelmasry يقول...

الراجل قالك يا استاذ كنت تقول ؟؟؟؟
معقولة ؟؟؟؟
مش مصدق ؟؟؟؟
.
.
.
بس كويس انك ما قولتش حاجة
اه اوعي تتكلم الا قصادك المحامي بتاعك .. حتي لو عزبوك .. اوعي تعترف
.
.
.
انا ماقدرش احكم علي الراجل واعرف نيته .. ومش عارف بصراحه سكوتك دا صح ولا غلط
.
.
اصبحنا في زمن الضبابيات .. لكل منا معتقداته .. تعرف .. ممكن في حته تانية من الكون .. الولد دا يقام عليه ما يسمي بحدود الله .. وفي حته اخري يترك وشانه
المعاير في معرفه الصح والغلط هي معاير نسبية
والموقف قد يبدو سهل والاسهل فيه هو اتخذاك لموقف معين سكوت او عدم سكوت .. لكن الموقف فعلا هو اصعب من كدا بكتير لانه بيوضح حجات اكتر بيورينا كم التغيير اللي طرئ علينا بمرور الزمن
.
.
تحياتي ليك والسلام

DantY ElMasrY يقول...

بنت القمر
هو فى صح رجالى وصح حريمى
الظاهر كدا
على فكرة السيبر دا فى كل المواصفات اللى انتى قلتى عليها
الأحداث تتابعت علشان توصل لكدا
سلام

DantY ElMasrY يقول...

آدم
زى ما فى صح حريمى وصح رجالى
فى بردك صح أوروبى وصح خليجى
لكن الصح المطلق ؟؟؟؟؟؟؟
دا اللى نفسى الاقيه
سلام

بنت القمر يقول...

دانتي
مفيش صح حريمي وصح رجالي بس لو انا مؤمنه بحريه الاخر انه يشوف اللي هو عاوزة
ده فرضه وجدلا
المجتمع له احكامه لو انا قاعده جنب واحد مشغل فيلم فاضح وسبته حتما ولزما ولابد هيظن في الظنون
وتخيل لو شفني ببص وساكته
مش هيقول اني مؤمنه بحريته وحقه في تقرير مصيرة
لا ها يقلب علي هبل ومش بعيد الاقيه بيتحرش بيه بعد ما اخرج من السيبر او مستنيني بره اصلا
عشان كده لازم اخد موقف يبين انه لا
لكن لو انا راجل ممكن اقول يتحرق
يولع
وانا مالي
فهمت يا عزيزي
تفرق
الست لازم تثبت كل لحظه انها بعيده عن الشبهات
انها غير مستباحه والا تتاكل يا عزيزي صدقني
حتي اسأل اختك ولا جارتك وهي تقولك
كلمه زياده او ابتسامه صغننه تلاقي لها الف سكه والف تفسير والخيال المريض يسرح بقا وتبق حفله
وده نوع من الضغوط الرهيبه علي البنت
الي بتتعامل معاها كل يوم وانت ممكن تكون مرحوم منها ولا مضطر تواجهها اصلا عرفت ليه في غلط حريمي وغلط رجالي
تحياتي

DantY ElMasrY يقول...

بنت القمر
عارف اللى انتى بتقوليه والله
لكن الحكاية اللى انا حكيتها فى البوست مجرد حكاية
أنا كتبتها لأنى اليومين دول ماسك كتاب الأسس العلمية لكتابة السيناريو -لويس هيرمان
أتأثرت بالكتاب وحكيت قصة صغيرة بطريقتى الخاصة
ومن حق القراء إنهم ياخدوها على ما يشاءون من معانى

غير معرف يقول...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,A片,A片,情趣用品,A片,情趣用品,A片,情趣用品,a片,情趣用品,A片,A片

A片,A片,AV女優,色情,成人,做愛,情色,AIO,視訊聊天室,SEX,聊天室,自拍,AV,情色,成人,情色,aio,sex,成人,情色

免費A片,美女視訊,情色交友,免費AV,色情網站,辣妹視訊,美女交友,色情影片,成人影片,成人網站,H漫,18成人,成人圖片,成人漫畫,情色網,日本A片,免費A片下載,性愛

情色文學,色情A片,A片下載,色情遊戲,色情影片,色情聊天室,情色電影,免費視訊,免費視訊聊天,免費視訊聊天室,一葉情貼圖片區,情色視訊,免費成人影片,視訊交友,視訊聊天,言情小說,愛情小說,AV片,A漫,AVDVD,情色論壇,視訊美女,AV成人網,成人交友,成人電影,成人貼圖,成人小說,成人文章,成人圖片區,成人遊戲,愛情公寓,情色貼圖,色情小說,情色小說,成人論壇

免費A片,AV女優,美女視訊,情色交友,色情網站,免費AV,辣妹視訊,美女交友,色情影片,成人網站,H漫,18成人,成人圖片,成人漫畫,成人影片,情色網

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖