الاثنين، مارس 09، 2009

حلاق عاوز يفهم

مشهد ساعة عصارى عند الحلاق اللى جنب المحل.. التلفزيون بيذيع فلم لعادل إمام
الحلاق:إيه الناس اللى هما اضطهدوه؟!السنة ولا الشيعة ؟؟؟على ما اعتقد انهم الشيعة ...
أنا:هو مين؟؟؟؟؟
الحلاق:عادل إمام ...هههههه..(يضحك بدون مبرر)
أنا:السنة ولا الشيعة !!!!!!!!
الحلاق:اللى هما السنة اللى هما المسلمين مابيفكروش فى الحوار دا أوى .أكيد الشيعة (محاولا إنقاذ نفسه من سخريتى )
أنا:وأهدروا دمه ليه ؟
الحلاق:مش عارف!دا اللى أنا عاوز اعرفه.
أنا محاولا إجابته:هو عادل إمام بيشتغل إيه؟
الحلاق:ممثل.
أنا:ممثل إيه؟
الحلاق متململا:كوميدى.
أنا:أنت حلاق .أنا لما أزعل منك .أزعل ليه؟
الحلاق:أكيد لو الشغل وحش .أو قصًة مش مظبوطة
أنا :عادل إمام أكيد قال نكتة سخيفة .
الحلاق:وهما عشان ماضحكوش يقوموا يهدروا دمه؟إيه دا؟!!!!!
أنا :أفتكر كدا.
الحلاق:بس دا عليه حراسات كتير حتى وهو برا مصر ومش سهل حد يغتاله.
أنا:أكيد مستنيين لو حد شافه صدفة.
الحلاق:يبقى هو لازم يزود الحراسة.
أنا :يعنى الحكاية صعب.
الحلاق:بصراحة صعب جدا.
أنا :طيب يعملوا إيه؟
الحلاق:مش عارف.بس ممكن وهو بيصور فلم واحد ينشه من بعيد.
أنا :وهو يقول مش عاوز أموت مش عاوز أموت ..خد كل فلوسى وسيبنى أعيش.وبعدين القاتل يهرب على موتوسيكل جاوا وياخد طلقتين فى ضهره ويطرش دم ويقرفنا .
الحلاق:ممكن ياخد طلقة واحدة فى دماغة ويموت على طول .
أنا :الموتوسيكل الجاوا ممكن يطس فى أى حاجة قدامه ..ماينفعش .لازم ندى القاتل فرصة يركن الموتوسيكل قبل ما يموت.
الحلاق:طيب نعمل إيه؟
أنا :نحطله مسدس فى الشاى .

هناك تعليقان (2):

ذو النون المصري يقول...

ههههههههههههههههههههه
نحط له مسدس في الشاي
ههههههههههههه
خخخخخخخخخخخ
يا خبر ابيض
هههههههههه
انا فطست علي نفسي من الضحك اول ما قريتها
هههههه
................
كل سنه و حضرتك طيب

على باب الله يقول...

ههههههههههههه

حلوة جداً

--